10 femrat më seksi në botë, sipas “Sun”

Në Britani vijojnë renditjet për femrat më seksi në botë. Pas revistës FHM, ka qenë prestigjiozja “Sun”, e cila ka bërë një renditje për 10 femrat më seksi.
 Në Britani vijojnë renditjet për femrat më seksi në botë. Pas revistës FHM, ka qenë prestigjiozja “Sun”, e cila ka bërë një renditje për 10 femrat më seksi. Renditja është bërë pas një sondazhi me lexuesit e kësaj të fundit. Në vend të parë të renditjes qendron aktorja Mila Kunis, ndërsa renditjen e mbyll modelja Kate Upton. Ja kush janë
10 femrat më seksi në botë, sipas lexuesve të “Sun”, ndërsa sipas renditjes ndodhen edhe emrat e tyre e tyre:

1. Mila Kunis
2. Cheryl Cole
3. Georgia Salpa
4. Kelly Brook
5. Kim Kardashian
6. Scarlett Johansson
7. Tulisa
8. Michelle Keegan
9. Megan Fox
10. Kate Upton

     Kliko ne shkronjat blu me poshte per te pare fotot e vajzave !
Share this article :